Monday 18 June 2018

Pakej Menunaikan Umrah bersama Juara Travel 2018

Ada tak yang tercari-cari pakej umrah dan haji tahun ni? Semestinya nak pergi dengan agensi yang boleh dipercayai kan? Ada sebuah agensi ni dah berpengalaman selama berbelas tahun dalam bidang ni. 

Selain pakej Umrah dan Haji, agensi ini juga menawarkan pakej pelancongan tanpa risau kena tipu dek caj-caj tersembunyi yang selalu ada.


Semua kriteria di atas tu boleh dipenuhi oleh Juara Travel tau. Nanti cepat-cepat terjah IG dorang tau lepas baca posting ni kat www.instagram.com/juarahq. Jangan lupa follow terus untuk info terkini. 


Sempena Raya tahun 2018 ni, Juara Travel ada buat Promosi Raya 2018. Kita boleh pilih pakej umrah yang mana nak antara Pakej Umrah VIP Ekonomi, Pakej Umrah Awal Safar dan juga Pakej Umrah Cuti Sekolah. Yang menariknya, Juara Travel akan bagi diskaun sebanyak RM100 setiap orang yang dah buat bayaran deposit berjumlah RM500 seorang sebelum 13 Julai 2018 (Jumaat).



Jangan risau untuk ambik pakej dengan Juara Travel sebab syarikat ni berlesen. Harga pakej yang ditawarkan juga adalah berpatutan.

Apa kelebihan lain kalau ambik pakej dengan Juara Travel? Haa...ni senarai kelebihan Juara Travel:
  • Keperluan kursus disediakan secara berjadual bagi memudahkan jemaah mempersiapkan diri dengan menghadiri kursus Umrah.
  • Juara Travel juga mempunyai Muassasah sendiri atau pengelola visa, jadi lebih mudah untuk berurusan.
  • Program penuh di tanah Suci disediakan untuk jemaah sebagai rujukan.
  • Jadual penerbangan 'confirm terbang" jug dijanjikan oleh pihak syarikat dalam memastikan jemaah akan sampai ke Tanah Suci.
  • Penggunaan alat bantuan (receiver) semasa perlaksanaan ibadah umrah juga akan diberikan kepada jemaah.
  • Jarak hotel yang dekat dengan tempat beribadah.
  • Mutawif atau pembimbing yang berilmu.
  • Barisan staf di Madinah dan Mekah yang profesional.

Ada jugak kawan-kawan yang dah pernah menunaikan umrah dengan Juara Travel bagi testimoni, sangat berpuas hati dengan pakej yang ditawarkan. Updates perjalanan dan aktiviti jemaah di Tanah Suci juga mereka sediakan di FB rasmi Juara Travel di www.facebook.com/juaratravelHQ untuk rujukan para jemaah dan keluarga di Malaysia.

Untuk mendaftar:
Hubungi Pejabat: 03-92267105
atau
Whatsapp: 
http://www.wasap.my/601156511424
http://www.wasap.my/60193888710

Emel: infojuara@gmail.com

Untuk maklumat promosi yang sedang berlangsung, jangan lupa lawati dan follow IG mereka di www.instagram.com/juaraHQ atau lawati laman web di www.juaratravel.com.my.


Laman web Juara Travel

Jom sebarkan info ni pada geng-geng lain, tak kisahlah family ke, geng surau ke, geng taman ke, geng pejabat sebab tawaran dorang ni memang menarik.

4 comments: