Sunday 29 October 2017

Best kahwin kat sini

Best kahwin kat mana?

Ok, sebelum proceed ke info pasal kahwin, aku share sikit pasal makanan semalam. Sambungan entry sebelum ni pasal Taman Warisan Pertanian Putrajaya. Makan tengahari kami disediakan Felda D'saji yang dah melebarkan sayap di Taman Warisan dan Tasik Cempaka Bangi.
Sebelum ni, biasa makan sajian D'Saji untuk event-event besar dan jugak majlis perkahwinan. Makanan yang dihidangkan biasanya tak mengecewakan.
Menu semalam, nasi beriani, dengan lauk pauk iringan, pencuci mulut, air kordial dan jugak kopi dan teh tarik. Teh tariknya pun sedap.. Menepati selera aku yang tak suka sangat teh tarik manis.




Ok.. Felda D'Saji di Taman Warisan ni sekarang ada tawaran untuk Pakej Perkahwinan. Untuk 500 pax, RM 12, 500 sahaja termasuk pakej pre wedding photoshoot di Taman Warisan. Selain tu, ada menu tambahan istimewa iaitu kambing bakar dan jugak teh tarik yang sedap itu. 




Kalau dikira-kirakan memang berbaloi. Makanan dijamin sedap, ruang majlis makan yang selesa walaupun konsep terbuka dan juga pelamin yang simple but nice. Risau panas? Jangan risau sebab masa majlis akan dipasang air cooler yang besar gedabak tu sebanyak 6 biji. Insyaallah selesa tetamu nak makan. Syarikat ni juga dah biasa mengendalikan majlis. No worries bab pengurusan tu.

Boleh pilih siang atau malam. Biasanya kalau malam, pakej yang dipilih ialah makan berhidang (dome). 
Kapasiti ruang untuk sekali duduk ialah dalam 250-280 orang tetamu. Pejabat pengurusan pun kat situ jer, senang nak berurusan nanti. Bilik persiapan pengantin pun ada. 

Menarik kan tawaran Pakej Perkahwinan yang ni. Kalau nak survey tempat ni datang jer bila-bila sebab dewan terbuka, jadi boleh lah tengok hiasan dewan macam mana.

Ok, pengantin lama nak belanja gambar atas pelamin satu.

Info lanjut boleh tengok sini http://www.feldadsaji.com.my/venue/laman-warisan-putrajaya/. 









11 comments:

  1. Owh ada pakej utk prkahwinan jugak kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada qaseh.. Baru lagi. Pakej tgh promo tu ok harganya.

      Delete
  2. Pernah makan dkt wedding di tasik titiwangsa sblm ni. Mmg sedap.

    ReplyDelete
  3. Suka konsep dia.. nanti boleh rekemen pada sesiapa yang nak kawin..

    ReplyDelete
  4. makanan sedap..view pon cantik..terberangan suda..

    ReplyDelete
  5. D’saji memang sedap makanan dia.. Agak sape nak buat ala2 tema taman tu mmg sesuai sangatlah buat wedding kat sini kan..

    ReplyDelete
  6. Wahhh ada pakej perkahwinan jugak, menarik. Mana tau boleh buat kenduri kahwin anak kat sini nanti, hehehee!

    ReplyDelete